Begyndelsen: 24 dages spurt

Velkommen til min netop oprettede blog om rollespil. Johannes Busted har besluttet ikke at have en julekalender i år, og det gav mig lyst til at lave en. Imidlertid havde jeg ingen blog, så nu har jeg oprettet en. Jeg har ikke haft tid til at gøre noget som helst ved den, så lige nu er den grim og helt simpel. Den har ikke engang en titel. Men i løbet af december vil jeg poste ét indlæg om dagen ind til og med juleaften. Nogle af dem bliver korte, andre bliver lange. Jeg skulle også gerne få lavet siden lidt lækrere. I første omgang vil jeg gerne have input til en god titel. Er der nogen med gode idéer?

Mere bliver det ikke til i dag, da jeg skal ud og spille rollespil nu. Det er jo også først december i morgen. Til gengæld kan jeg love et indlæg om WFRP der, for det er det jeg skal ud og spille.

8 thoughts on “Begyndelsen: 24 dages spurt

    • Ja, det bliver lidt hårdt, men min tanke er, at jeg kan få sparket liv i bloggen med det samme. Jeg har efterhånden også opsparet nogle tanker jeg gerne vil ud med.

Skriv et svar

